RYCHLÝ KONTAKT
×

Welcome, please select








    Thank you for contacting us. We will get back to you right away.

    ×

    Vedení

    Plánování podnikových zdrojů (ERP) poskytuje nepřetržitou aktualizaci zdrojů obchodních dat. ERP zlepšuje správu databázových záznamů díky sjednocování databázových procesů. Tím účinně ovlivňuje koordinaci a šíření povědomosti o podniku – interně i externě.

    Modul
    • Dashboard
    • Produkt / objednávky
    • Nabídka / Faktury
    • Správa kontaktů
    • účetnictví
    • Výdaje
    • Místě prodeje(POS)

    Dashboard

    Řiďte pracovní dobu rychle a snadno prostřednictvím

    • snadná, pohodlná, konfigurovatelná a animovaná schémata
    • Položky dashboardu můžete snadno třídit podle pořadí, limitu záznamů, pole a dalších dostupných možností.
    • Mějte rychlý přístup k souborům podle časových filtrů, jako je 1 den, týden, měsíc, 3 měsíce nebo rok. Můžete také třídit soubory podle měsíců, let a dalších konkrétních možností.

    Produkt / objednávky

    S malým úsilím můžete snadno převádět nabídky do faktur

    • K tomuto rozhraní mají přístup pouze uživatelé s přidělenými právy pro produkty, jako jsou prodávající uživatelé, uživatelé skladu nebo správci nákupu.
    • Můžete si vybrat šablony produktů z dostupných možností. Vyberte libovolnou šablonu podle jejich atributů a hodnot. Nyní můžete provádět výběr více šablon, ať už kovových nebo bílých.
    • Vytvořte strukturovanou kategorii produktů pomocí zaškrtávacích políček. Můžete udělat výběr pro jeden produkt nebo několik dalších. Můžete také vybrat celou kategorii produktů nebo vybrat její jednotky v seznamu této kategorie.

    Správa kontaktů

    Získejte důležité osobní údaje, které potřebujete

    • Stručný přehled všech schůzek
      Mějte přehled o svých schůzkách, přeposílejte pozvánky a další doplňující informace. Všechny tyto položky můžete propojit např. pomocí Google kalendáře.
    • Rychlý přístup ke kontaktům
      Pomocí prvotřídního filtračního systému můžete potřebná data třídit během několika sekund.
    • Mějte přehled o všech obchodních transakcích
      Pouhými několika kliknutími získáte přístup ke všem svým žádostem o nabídku, nákupním a prodejním objednávkám, vše pro vašeho dodavatele až k vám jako k uživateli. Získejte přístup k historii zákazníků, včetně zpožděných plateb a veškerých faktur.

    Nabídka / Faktury

    S malým úsilím můžete snadno převádět nabídky do faktur

    • Propracovaný platební proces
      Využijte možnost automatizovaných platebních procesů, jako jsou PayPal, Buckaroo, Adyen a Authorize.net.
    • Automatizované účetnictví a vedení záznamů
      Využijte jednodušší účetní postup, který vám umožní udržovat si přehled o vašich fakturách, zaplacených a nezaplacených účtech.
    • Přizpůsobená analýza
      Prohlédněte si své faktury a prodeje pomocí dashboardů přesně na míru. Získejte přístup k důležitým informacím a pohodlně proveďte kontrolu prodeje.

    Proč nás kontaktovat?

    Za posledních 15 let jsme se zaměřili na vytvoření vysoce kvalitního vývoje webových aplikací a ERP služeb pro firmy. Od svého vzniku si GO-Globe.cz udržuje pověst jedné z nejlepších společností poskytujících poradenství v oblasti vývoje webových aplikací na světě.
    Nás kontaktovat