Quick Contact
×

Let us contact you!

Děkujeme, že jste nás kontaktovali. Hned se vám ozveme.

or

Navštivte podstránku CENNÍK A KONTAKTY

×

Význam ukázkových videí

Říjen 1, 2019

Lidé byli odjakživa zvědaví, co se týče nových služeb a produktů, ale nikdy si nedokázali tak úplně vybrat. Také si nedokážete vybrat? K tomu slouží takzvaná ukázková videa firem, díky kterým si zákazník dokáže vybrat určitý produkt, ať už na základě vzhledu, či požadovaných vlastností. Firmy investují nemalé částky do bannerů, reklam a všemožných druhů zviditelnění se, jen aby přilákaly zákazníky a k tomu slouží právě tato videa, která mají ujistit zákazníka, že chce a potřebuje konkrétně jejich produkt nebo službu.

Přes 81% firem potvrdilo přes statistiky, že jim videa pomohla více vydělávat a rozvíjet jejich značku na trhu. Je od nepaměti dáno, že lidé nebývají příliš trpěliví, jak na internetu s načítáním stránek, tak např. stáním ve frontě, takže rozsáhlá a upovídaná videa by se jim asi také nelíbila, není-liž pravda? Proto se firmy stále posunují ke kratším a kratším ukázkovým videím, aby zaujali co nejvíce diváků. Videa kratší 15 sekund jsou o 37% více sdílená mezi lidmi, právě díky krátkému času investovaného do zhlédnutí reklamy. Určitě mi dáte za pravdu, když řeknu, že je přeci jen lepší krátké a chytlavé video namísto dlouhého teroru bez jediné upoutávky. Díky těmto kratším videím si také více diváků či zákazníků koupí daný produkt či službu z reklamy, což prokazuje studie, v níž se zjistilo, že skoro 75% diváků si krátce po zhlédnutí videa službu a nebo produkt zakoupilo.

Stáhnout infografiku

Sdílejte to na sociálních médiích